top
کارستی با جعبه|واحدکار مدرسه

کارستی با جعبه|واحدکار مدرسه

کارستی با جعبه|واحدکار مدرسه
با نزدیک شدن بازگشایی مدارس و شروع پیش دبستانی کودک شما ممکن است هم برای شروع تازه، معلم جدید و دوستان جدید هیجان زده باشد و هم کمی نگران و مضطرب باشد.خیلی مهم است که شما کودک‌تان را از لحاظ روحی برای ورود به مدرسه آماده کنید.در کاردستی با جعبه کفش (مدرسه) با شبیه سازی فضای کلاس درسی برای کودک‌تان هم یک ذهنیتی برای کودک‌تان ایجاد کرده و هم با هیجان دادن به بازی علاقه کودک‌تان را برای ورود به مدرسه و پیدا کردن دوست‌های جدید و تجربه‌های جدید بیشتر می‌کنید.
 
 
 
چه نیاز دارید:
 
جعبه کفش
نوار چسب کلفت
قیچی
کارد
خط کش
 
 
روش ساخت کاردستی با جعبه کفش:
 
همیشه تعدادی جعبه کفش بدون استفاده در منزل پیدا می‌شود، اگر هم موجود نبود، می‌توانید سراغ اولین کفش فروشی نزدیک رفته و یکی تهیه کنید.
با درست کردن در و پنجره شروع کنید. با استفاده از کارد و خط کش تعدادی پنجره و در درست کنید (این مرحله بخاطر استفاده از کارد حتما توسط یک بزرگتر باشد).
جعبه و در آنرا با نوار چسب کلفت بپوشانید.در اینجا ما از رنگ نقره‌ای برای سقف، قهوه‌ای برای دیوارها و سفید برای لبه‌های در و پنجره استفاده کرده‌ایم.
تمام شد مدرسه با جعبه کفش آماده است.با کمتر از ۳۰ دقیقه وقت گذاشتن برای چند ساعت می‌توانید کودک‌تان را با بازی وانمودی و تخیلی سرگرم کنید.
با کاغذ‌های رنگی می‌توانید کلاس درس را تزیین کنید و تخته سیاه و پوسترهایی بر روی دیوار بچسبانید.


مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات